Transport şi Retur

Transport şi retur

Comenzile sunt preluate şi procesate în cel mai scurt timp posibil, fără a se depăşi o zi lucrătoare de la primirea comenzii în cazul unora dintre produse sau o perioadă superioara de timp în cazul altora – de exemplu produsele personalizate, care necesită o perioada mai mare de timp pentru procesare, de obicei 2 zile lucrătoare. Pentru evitarea oricărui dubiu următoarele produse sunt procesate în următoarele intervale:

  1. a) produse din categoria produselor nepersonalizate – 1 zi lucrătoare;
  2. b) produse din categoria produselor personalizate – 2 – maxim 3 zile lucrătoare;

Acestea sunt onorate în ordinea intrării, în limita stocului disponibil. Deși disponibilitatea fiecărui produs este verificată și actualizată zilnic, există totuși posibilitatea comandării unui produs care nu se mai află în stoc. In acest caz, în momentul preluării comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea parțială a comenzii. In situații speciale (perioade de vârf, vacanțe etc.) pot apărea întârzieri în operațiunile de prelucrare și livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate în weekenduri și în perioada sărbătorilor legale.

Care este valoarea minimă pentru care pot comanda?

Nu există o valoare minimă a comenzii, în schimb Cufir (cufir.ro) își rezervă dreptul de a refuza comenzile ale căror informații sunt incomplete.

 

Cum pot returna un produs/ o comandă?

Pe site-ul nostru returul produselor cu defect este GRATUIT. Ai la dispoziție 10 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Iată ce trebuie sa faci:

1) asigură-te că ai toate elementele necesare pentru a efectua returul: factura initială, certificate de garanție, etichete etc.

2) sună operatorii noștrii și solicită returul, explicând motivul returului

3) cufir.ro va trimite curierul la adresa indicată de tine și va prelua coletul de retur.

Pentru orice problemă întâmpinată, nu ezita să ne contactezi prin email (echipa@cufir.ro) sau telefon (0765 211 757).

In ce condiții pot returna produsele?

In orice situație de returnare a produselor (chiar si când returnarea îi este imputabila Cufir (cufir.ro) – colete deteriorate, produse greșit facturate/greșit livrate, produse cu defecte de fabricație), acestea trebuie să fie în aceeasi stare, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factură, certificate de garanție etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de client în corespondența cu cufir.ro).

Conform art. 10 lit. c din O.G. 130/2000 Cufir.ro își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor personalizate fără un motiv întemeiat (defecte, vicii, comenzi eronate, etc).